שיווק ותדמית עסקית

חלק מפעילות השיווק המקובלת כוללת כיום גם הפקות וידאו של סרטוני תדמית או סירטוני יחסי ציבור על מנת לאפשר ויזואליות טובה של המוצר או השירות אותם מספקת החברה המפרסמת.
סרטוני תדמית הם חלק מפעילות השיווק בכל חברה מתקדמת ובייחוד ברשת האינטרנט. גולשים ברשת האינטרנט כיום מוצפים במידע עד כדי חוסר עניין וההחלטה האם להישאר באתר מסוים ולקבל מידע נוסף או לחזור לאחד ממנועי החיפוש ולחפש אתר אחר נלקחת כמעט ברגע טעינת אתר האינטרנט. ויזואליות, עיצוב ותוכן אינטראקטיבי ומעניין הם חלק בלתי נפרד ממערכת השיווק שת אתר אינטרנט כיום.

יתרונו הבולט של סרטון תדמית באתר אינטרנט הוא התוצאה המידית של צפייה בסרטון על ידי הגולשים. גולש שנכנס לאתר אינטרנט בו מוצג לו סרטון תדמית בדרך כלל יצפה בסרטון (או לפחות בחלקו) מה שיגדיל את זמן השהייה באתר באופן משמעותי ויעזור מאד לקידום האתר בתוצאות מנועי החיפוש.
היתרון השני חשוב לא פחות הוא האפשרות להציג ללקוחות או לגולשים את המוצרים או השירותים בצורה מוחלטת. בניגוד לתמונה או מלל או אפילו סרטון פלאש, סרטון תדמית מבוסס וידאו מאפשר ללקוחות הפוטנציאלים לראות במדויק את המוצר או השירות אותו הם רוצים לרכוש.

כתיבת תגובה

צריך להכנס למערכת בשביל להשאיר תגובה.